Kontaktujte nás. Váš požadavek prověříme a pokusíme se vám pomoct. Celou řadu produktů máme skladem v prodejně v Praze Kyjích, nejsou však zařazené do nabídky e-shopu.
Objednávky z e-shopu expedujeme zpravidla nejpozději do druhého pracovního dne. Pokud v objednávce potřebujete cokoliv změnit, spojte se s námi nejlépe telefonicky (721 438 403), vyřešíme to.
Pokud jste zvolili platbu převodem, fakturu vám pošleme ještě před odesláním zboží. Pokud jste zboží hradili platební kartou nebo jste zvolili dobírku, fakturu posíláme e-mailem v okamžiku odeslání zboží přepravní službou. Zároveň ji obdržíte v zásilce se zbožím. Při osobním odběru vám daňový doklad předáme při vyzvednutí objednávky u nás v prodejně.
Objednané zboží zasíláme přepravní službou PPL. Zákazníci, kteří u nás pravidelně brousí, mohou využít rozvoz nástrojů prostřednictvím našich rozvozců broušení. A je možné využít i osobní odběr v naší kamenné prodejně v Praze Kyjích.
1/ Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy/pro reklamaci zboží 2/ Formulář pošlete na e-mail >nastroje@panas.cz< 3/Zboží i s vyplněným formulářem a s dokladem o zaplacení nám vraťte do prodejny PANAS osobně nebo pečlivě zabalené pošlete na adresu: Prodejna PANAS, spol s r.o. Jordánská 978 198 00 Praha 14 - Kyje
Údaje vámi zadané při registraci jsme v pořádku obdrželi. Jakmile je zaneseme do systému, budeme vás informovat. Objednávku na e-shopu můžete provést zatím jako neregistrovaný zákazník, vaši objednávku si v systému spárujeme. Příští objednávku na e-shopu již budete moct provést pod svým přihlášením.
K dřevoobráběcím nástrojům poskytujeme kompletní servis nástrojů. Brousíme, svařujeme, renovujeme. Servis nástrojů zajišťujeme přímo v naší brusírně v Praze. Na vybraných trasách poskytujeme také svoz/rozvoz nástrojů. Podrobnější informace najdete na webových stránkách PANAS https://www.panas.cz/cs/servis-nastroju